Ai duce la politie bani gasiti pe strada?

Martie 3, 2010


Te intreb pentru ca asa a facut o tipa dupa ce a gasit o punga cu o suta de mii de euro. Acum, cine tine o suta de mii de euro intr-o punga e cel putin dubios. Si mai dubioasa mi se pare insa persoana care se duce cu punga in dinti la politie, cu repet O SUTA DE MII DE EURO. Da, evident da  dovada de civism si este demna de toate laudele pamantului.

Totusi nu stiu daca primul meu instinct ar fi acelasi. M-as gandi intai la omul care i-a pierdut. Un sul de euroi infasurat intr-o punga nu imi sugereaza o situatie paupera a posesorului. Daca ar fi fost vorba de un amarat ca noi toti, care a imprumutat suma respectiva de la banca, apai ii pazea ca pe ochii din cap si ii tinea ascunsi in cel mai intunecat colt al servietei.

As fi analizat apoi situatia mea financiara. Daca am destul ii dau inapoi fara regrete, daca nu deja alegerea devine si mai dificila.

Ideea este ca tipa care i-a gasit e in ultimul an la Academia de Politie iar banii au fost revendicati de un valutist din Suceava. Tot ce pot spera este ca gestul ei sa cantareasca greu la CV. Mai sper si sa nu fie de pe acum victima bancurilor cu politisti. Pentru ca totusi este politista si a dus la sectie o punga plina cu euroi de ajuns sa-si ia 2 case si sa si traiasca pe picior mare in orasul din care provine.

Trecand peste exemplul ei, ramane intrebarea delicata :  ati da inapoi punga cu euroi sau nu ? Eu recunosc sunt inca in dubiu.Si nu, nu as da-o pentru a-mi cladi o imagine de om mai bun sau ca sa imi creasca self-esteem-ul pan’ la cer.

4 Responses to “Ai duce la politie bani gasiti pe strada?”

  1. nexus Says:

    Dadea rau sa ajunga ea sa explice de unde are atatia bani… dar ar fi putut sa ii tina cativa ani…

  2. pietricel Says:

    @ Nexus : problema era ca mister valutistul ii revendicase . Acum sper sa nu ii ia gatzii ca el a ajuns sa fie cercetat din cauza banilor tinuti in punga:D

  3. Kiss Aurora Says:

    Da! Ce proasta sint ,da..Dar cu conditia ca in fata mea dau inapoi celui care a pierdut, fiindca nici atita incredere nu am in politia Romana cit negru sub unghia.

  4. Adina Says:

    ai frate ma lasi.Sa-i duci la politie si impart pe urma banii intre ei :))) Eu i-as lua direct! Lasa-ti nobletea asta deoparte..Ia-i gasit pur si simplu a fost norocul tau! Nu ai dat la nimeni in cap! eu una nu i-as duce :d


Lasă un răspuns

