Zapada nestransa de trei zile – numai in Romexpo

Februarie 8, 2010


Mi-a luat putin timp sa imi dau seama unde m-am mai intalnit cu imaginea asta. Copaci tremurand goi sub viscolul care ii zdruncina din radacini, vant taios, troiene de zapada. Numai muzica mai lipseste…

Viscolul n-a reusit sa ma tina in casa tot week-end-ul, abia ieri a inceput sa ma enerveze. La inceput incet, pe urma mai mult pentru ca dimineata sa ajunga la proportii de dramoleta.

  • 18.30 duminica : „un taxi  va rog pe Oltenitei”, „n-avem” * 14. La 19 m-a dat batuta
  • 5:50 luni in fata tonetei de ziare acoperite de nameti vanzatoarea dadea la lopata. „buna dimineata, ati deschis?”. „da, buna dimineata” – se rezeama in lopata si isi trage mai bine caciula pe urechi. „Dati-mi si mie niste ziare. Evenimentul, Gandul, Ziarul Financiar si Romania Libera”. Femeia face ochii cat poate de mari sub fulgii care ii se zbat sa ii intre in fata.”Paai, n-am. N-a venit presa si nici nu mai cred ca apare azi”.
  • 6:40 Intrarea din Romexpo. „N-aveti voie cu masina. Pe jos”  ma indeamna portarul din ghereta lui incalzita cu un zambet superior imprimat pe chip. Se bucura cat poate de situatia data. In sfarsit jurnalista e mai prejos! El isi tine curul la caldura pe scaunul cald si se pregateste sa ma cronometreze in drumul meu prin nameti. In locul lui as fi fost malitios pana la capat si mi-as fi oferit o lopata ca sa imi tai calea prin nameti. Niciodata n-am mai traversat o parcare cu zapada pana la genunchi, decisa sa nu imi frang gatul si injurandu-i pe cei care n-au fost in stare sa faca un culoar prin nameti tot week-end-ul. Si cred ca niciodata n-am injurat de la 6 dimineata. De mama, de tata, de romexpo, de „de toate”, de zapada care cade, de viscol, de ceasul care m-a trezit, de week-end-ul ce a trecut atat de repede, de cine m-a pus sa trec pe matinal si lista continua.
  • 9:00 citesc stiri cu gatul prastie. Nu va mai bateti cu perne acolo sus ! Opriti fulgiii !

Voi cum ati ajuns la munca ? Aveti lopata la purtator ?

3 Responses to “Zapada nestransa de trei zile – numai in Romexpo”

  1. calator Says:

    deci in pat, cu laptopul in brate, cu matza incolacita pe mine. sa lucrezi in online rules 🙂

    • pietricel Says:

      inghit invidioasa in sec. Si am un amendament : sa lucrezi numai in on-line rules 🙂 ca daca le combini, degeaba…
      Si cainele ce face daca matza sta incolacita ?

  2. nexus Says:

    Nestransa de trei zile (de fapt de cand a cazut prima data – a mai disparut ca s-a mai incalzit ocazional ca atlfel…) era si in „buricul targului” – Piata Victoriei.
    La noi inca nu a auzit nimeni de „tehnologia avansata” pe care o au altii (ma refer la sistemul gen „treieratoare”) si pe care o vedem pe toate posturile. Ori asta, ori nici unul din cei „aflati in pozitii importante” nu importa asa ceva. Daca am fi avut „pe la varf” un astfel de importator, cred ca le vedeam prin orad una langa alta.
    Intre timp ne bagam si inaintam…


Lasă un răspuns

