Beyonce-ul : All the single ladies

Ianuarie 29, 2010


Ii cam da clasa lui Beyonce 🙂

Noua mea pasiune cinefila se numeste Glee. E un serial produs de Fox despre un grup de adolescenti care intra in corul liceului. Minoritari in cercurile lor : o afro-americana, un gay, un tip cu handicap locomotor, o sociopata si un jucator de fotbal american se strang si fac cele mai tari cover-uri. Prima serie e aproape pe sfarsite in conditiile in care am vazut 7 episoade la rand.

Recunosc trec printr-o perioada mai sensibilicoasa a vietii mele mmm, but it feels wunderbaar!

2 Responses to “Beyonce-ul : All the single ladies”

  1. smaranda Says:

    asa am zis si io. toate rihannele si beyonce-urile si amy winehouse-urile suna f misto re-orchestrate si dansate de ei. am terminat de curand sezonu’ 1 si n-am rabdare pan’ la doi


Lasă un răspuns

