Prestam servicii cu atitudine

Ianuarie 4, 2010


In 2010  nu ne-am obisnuit inca bine cu ideea de prestare de servicii. Aici nu vorbesc numai de prestatori ci si de beneficiari.

Sa luam de exemplu omul care vine sa citeasca repartitoarele. De fiecare data cand ii deschid usa si ii intalnesc mutra plictisita ma simt ca si cum ar trebui sa ii dau acolo un banut pentru deranjul lui, desi e platit tot din banii mei ca sa se aplece butucanos peste calorifer si sa scrijeleasca stangaci in cifre caldura pe care o consum in fiecare luna.

Din fericire instinctul imi e innabusit in fasa de atitudinea omului care din cauza urii patologice fata de job-ul lui a ajuns sa dezvolte antipatii pentru fiecare beneficiar in parte. Raspunde in raspar, imi calca parchetul tarsaindu-si bocancii innoroiati si se holbeaza la repartitoare, ca si cum si-ar cerceta copiii dati spre adoptie in tinerete.

Tot la capitolul „prestam servicii cu atitudine” se inscriu ospatarii, de departe cea mai ignoranta categorie. Majoritatea se rezuma la trantit meniurile in fata clientilor, notat comenzile pe care uita sa le aduca si evident luat la harta cu oamenii cu urechi lungite de foame. Este inexplicabil cum de au dezvoltat un astfel de comportament din moment ce in joc este bacsisul lor. Sau se bazeaza pe bunul simt al clientului care se simte obligat sa lase ceva in plus fie pentru ca i-a intrat in obisnuinta, fie pentru ca, pur si simplu, asa se face.

Anyway, mai avem mult de invatat. Poate reusim in 2010…

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: