Pietricel’s pick

Noiembrie 24, 2009


Numai politica in ziarele de azi, Basescu, Geoana, Antonescu. Primul bosumflat in perspectiva pierderii alegerilor si a iesirii la rampa cu explicatii despre dosarul Flota. Ceilalti cu alianta lor in care singurul lucru bun e Johannis, dar sa vedem daca ramane asa. Presa urla despre astia si cumva cu cat e mai vocala, ma intereseaza din ce in ce mai putin.

Iata ce am gasit eu prin ziare :

  • romanii ies mai repede din somaj. ieii, aveam nevoie de vesti bune
  • pun pariu ca nu stiti sa puneti degetul pe harta in dreptul Pasajului Englez din Bucuresti. Doar Lamaie ma astept sa exceleze la un astfel de task 🙂
  • maine incepe Gaudeamus cu Salman Rushdie in rol de star. Omului chiar i place in Romania din moment ce se tot intoarce 🙂

In alta ordine de idei sa imi explice si mie cineva nebunia legata de Twilight ca nu inteleg de ce prinde atat de bine la public. E un fel de Harry Potter cu vampiri ?Merita sa imi cumpar toate volumele ? Ia, bagati 😛

5 Responses to “Pietricel’s pick”

  1. octavian Says:

    hehe, eu zic sa treci peste ce-ai auzit despre si sa citesti. eu asta am facut, iar motivatia e aici:

    http://blog.joacadeamine.ro/2009/08/11/lecția-doi-despre-intotdeauna-niciodata/

    🙂

  2. pietricel Says:

    🙂 mersi, decid la sfarsitul zilei. Oricum am 2 carti pe care le citesc acum in paralel.

  3. nexus Says:

    Prima si ultima data cand am fost la targul de carte Gaudeamus am fost atat de „impresionat” de cat de „mari” erau reducerile ca nu am mai calcat pe la asa ceva.
    Prefer in format electronic – mai scapa niste copaci poate…

  4. Okian Says:

    Twilight e o carte care a avut norocul unei campanii de marketing bine pusă la punct. Că e bună sau nu, asta decide fiecare.
    Între timp…. mulțumim de follow 😀


Lasă un răspuns

