Capra din paie

Noiembrie 18, 2009


 

Capra modelata din paie e hidoasa. Poate de asta imi si place atat de mult, pentru ca e singura care intelege cum e sa te ghemuiesti in tine si sa privesti din coconul cald lumea ce se casca neagra si ascutita de pe dulap in jos.

Capra mea are picioarele blonde din paie stranse smocuri, smocuri, in prinsoarea unei panglici rosii care n-a mai ajuns sa stranga buchete de flori.

Narile imi freamata in mirosul dulceag de cavit care s-a imprastiat odata cu pocnetul tiplei din care a fost scos de o mana de copil. Mi se face brusc pofta sa simt cum se topeste patratul dulce pe meridianele limbii cu alunecari line pe papilele gustative.

De fiecare data imi vine sa spun „gustatil”. Un fel de hibrid intre gust si tactil, cele mai ascutite simturi dupa care imi ghidez viata.

Din cand in cand. Nu prea des ca sa nu devina obisnuinta, nici prea rar ca sa nu fie tratata cu atentie excesiva, un sentiment rece si tenebros isi taraste membrele prin holurile interioare si alearga fara bariere printre mitocondrii. Nu stiu cum de a iscodit o bresa in armura mea de sensei gata de sepuku. cert e ca oricat mi-as intinde degetele noduroase in urma sa, se strecoara in viziuni tenebroase in care inca ma tem sa intru.

Lasă un răspuns

