Umami – What’s hot and what’s not

Noiembrie 13, 2009


foto 029

That was hot. La propriu si la figurat. Cocktail flambat din care nu am mai prins decat norisorul de fum marturie a flamei. Nu mai stiu care-i denumirea din meniu asa ca l-am numit Cloud Dancing Cocktail : P

Cat despre What’s not. I give you –  biscuitii de pahar, oribilizeniile alea din tot felul de materiale de la pluta la carton care apara masa de alcoolul spumos cu tendinta de evadare din pahar.

Am intrat in posesia informatiilor pretioase la prezentarea Exquisite Bar Solutions unde Marius Gogoasa ne-a mai spus o nestiuta . Si anume ca obisnuim, in nestiinta noastra, sa bem prin baruri cocktail-uri facute cu apa de la chiuveta- pentru ca gheata nu e facuta cum ar trebui – cu apa minerala.

Tot de la el am aflat cum influenteaza media consumul de alcool. Cosmopolitan e in topul vanzarilor pentru ca e bautura la moda in Sex and the City. La randul lui, Mojito, a cunoscut un boom dupa ce James Bond i-a oferit un pahar lui Halle Berry tocmai cand iesea uda din piscina.Stropi, stropi.

Tot de la Marius am mai aflat si de Umami – al cincilea gust, al cincilea element 🙂 Este gustul care detecteaza savoarea. Singura nelamurire pe care o am e legata de pronuntie, desi cred ca atunci cand dai peste ceva savuros nu poti sa te exprimi decat printr-un languros si lung „Uhmaaamiiii”.

Anyways, acum ca am invatat how to shake that thing ma pregatesc intens pentru petreceri cu vodka Skyy si Campari 🙂 Cocktail  aerat anyone ?

So, congrats Millenium Communications si mii de mulţumiri Cristalex de la care am primit un shaker pe care l-am si pus repede la treaba.

4 Responses to “Umami – What’s hot and what’s not”

  1. marius Says:

    da …frumos, dar ala chiar este cosmopolitan -ultimul clasic sau clasicul modern-. Nu recomand flambarea pentru ca (vezi foto) ,totul se transforma in fum (uleiurile esentiale din coaja de protocala) …dar ideea este HOT. Si nu este aerat …dar nu eu am facut shake-ul… de parca conteaza …este din Sex and the City …deci BUN&HOT

  2. nexus Says:

    De fapt, ca sa iasa cuburile de gheata bine (transparente, nu doar translucide) apa trebuie fiarta ca sa iasa toate gazele din ia. In rest, merge orice apa filtrata.


  3. […] Sana, Andreea, Pyuric, Catalin si Melania si Sorina de la PR Millenium l-am ascultat pe Marius Gogoașă […]

  4. Andrei Nita Says:

    Ca sa vezi am devenit si noi un pic profi ca sa zicem cel putin la faza cu gheata putem pune un dedurizator la masina de gheata cum avem la espresor dar oricum nu scapat de toate mineralele din apa asa ca ne trebuie o metota ceva mai avansata pentru a folosi gheata in bar pt nu a schimba gustul bauturilor sau amestecurile de bauturi care le facem. Apropo cinste lui Marius pt ce face si ce a facut pana acum……


Lasă un răspuns

