Leapsa, you’re it !

Noiembrie 11, 2009


Yo, yo, yo presenting ma’ sistaa’

MeTheDevil ma provoaca sa postez 2 poze care sa redea cel mai bine una amintirile haioase, alta pe cele de suflet.

E greu sa cauti prin sute de poze, dar m-am ghidat dupa reactiile pe care le-am avut in timpul sortarii si castigatoare la puncte au fost urmatoarele.

Tataie – cel care m-a crescut de mica, m-a invatat sa scriu si sa citesc inca dinainte de a merge la scoala. Lucru exploatat la maximum de invatatoarea mea din 1-4 :)) L-am pierdut in urma cu un an jumate si de atunci in fiecare zi mi-e dor de el pana la lacrimi.

Tataie

Sa lasam melodramele si sa trecem la lucruri mai fun, ca doar asa se atrag vizitatorii pe site, nu ? 😛

Cele mai amuzante momente au fost in vacanta de primavara la Barcelona, unde totul dar totul era fie organic, fie orgasmic 😀 Exhibit A :

P1010080

Acestea fiind spuse dau leapsa mai departe peste mari si tari la Monica si la Chinezu.

Lasă un răspuns

