Gripa-mi strica toate planurile

Noiembrie 3, 2009


Luna de luna am adunat banuti in format caramida, tot mai multi si mai verzi. Pentru ca eu sunt strangatoare ca o furnica in musuroiul ei. Nici nu va inchipuiti cate lucruri aparent inutile gasiti la mine in casa, frumos aranjate dupa culoare, folosinta si mai ales aspect. Furnica nu are incredere in banci. Asa ca banii se tin la saltea . Fara depozite si mai ales fara credite mai mari sau mai mici.

Asa vine vorba ca sub salteaua pe care doarme in fiecare noapte, furnica a strans o mica rezerva valutara care aspira sa ajunga si ea mai devreme sau mai tarziu ca ruda ei mai indepartata, Rezerva BNR.

Scosi de la naftalina euroii sunt tocmai buni sa-si indeplineasca rolul pe care l-am atribuit pentru ei in viata mea. Sa-mi satisfaca nevoile turistice si culturale intr-un Berlin hibernal pe care sa-l strabat de la Gendarmenmarkt pana la Poarta Brandenburg cu oprire la Gradina Zoologica unde animalele sunt vesele si curate.

Nirvana atinsa doar la gandul unei asemenea calatorii presarata din plin cu wurstchen cumparati la colt de strada imi este smulsa insa cu accese de tuse seaca de gripa porcina care face ravagii prin lume, dar in special in planurile mele. Le rupe cu patos in bucatele mici, ca o sotie scrisoarea parfumata gasita in buzunarul sotului infidel. Le sfasie, le da cu capul de pereti si ma pune in fata realitatii crude si cu miros fetid de pulpite de pui uitate o noapte in cuptorul cu microunde.

Granitele se inchid una cate una iar perpectivele se arata din ce in ce mai sumbre. Trec frontiera dar sunt sanse sa imi blocheze accesul in Germania un granicer mic cu masca pe fata si privire rea. Ma pot intalni cu virusul pe strada. Si egoist ma va invada pana in cea mai ascunsa celula a plamanului stang, asigurandu-mi sederea fortata intr-un spital nemtesc. Sau poate alege sa se manifesteze mai tarziu in avion ca sa ma joc de-a Terminalul in rol de Catherine Zeta Jones.

Oricum as da-o nu-i a buna. In conditiile astea ramane dilema : imi mai cumpar sau nu bilete la Berlin ?

2 Responses to “Gripa-mi strica toate planurile”

  1. nexus Says:

    Desi observ ca „rezerva” pare sa te tot „incomodeze”, mai bine asteapta sa treaca „isteria in masa”.

  2. Chinezu amuzat Says:

    Andreea, du-te linistita prin toate locurile care te atrag.
    Un singur sfat, totusi: fiindca-ti tii euroii sub saltea acasa, renunta, te rog, la obiceiul cu cheia lasata sub presul de la intrare.


Lasă un răspuns

