Come again ?

Octombrie 27, 2009


baby chairs

sa inteleg ca e mai indicat sa iti tii copilul in brate ? E, evident, mai usor decat sa il pui in scaunul asta cu „indicatii pretioase” aruncate pe-un abtipild

7 Responses to “Come again ?”

  1. Monica Says:

    1.masina aia nu e pt prosti ca noi care nu pricep nimic
    2.si eu am fost mereu de parere ca un copiol echilibrat e suspect. Nu ar trebui echilibrata copiii, am zis!
    3.iti dai seama ca am fi foarte cool daca am reusi sa ne exprimam ca pe acel abtibild?

  2. nexus Says:

    Tot ce am priceput eu din ce apare acolo e poza – e interzis sa-ti strivesti copilul cu airbag-ul. Util de stiut…
    (Si cu Google translate cred ca suna mai bine.)

  3. pietricel Says:

    @Monica am fi cool in sinea noastra „decat” zic :)) poate facem un club. sa se numeasca Exprimare a la abtipilb.
    Nu stiu nici daca ar fi fost mai indicat sa lase doar desenul. Pentru ca eu inteleg de acolo ca o morsa uriasa plezneste un copil strangulat de centura de siguranta :))

    @Nexus : nu e airbag, e o aripioara de morsa. Tu nu intelegi ? Cauta pe google translate 😛

  4. Monica Says:

    stai, ca mi-am recitit comentariul si ori am scris cu picioarele ori eu deja scriu abtibild si voua va e jena sa-mi spuneti.
    daca o sa am copil o sa-l pun intr-un paner impletit cu drag de un taran mexican

  5. Monica Says:

    abtibildul ca abtibildul dar inainte si dupa e o serie incoerenta de cuvinte!

    SI SE SPUNE aPTZIPILD!

    • pietricel Says:

      :))) sa ramanem la sticker, zic io. sa ne intelegem in limba universala 😀
      Pentru varianta germana corecta am tras-o de maneca pe prietena mea sasoaica si cica- zice „abziehbild”. it’s too much for me. Das, ja.


Lasă un răspuns

