Cine are batrani sa-i tina acasa !

Octombrie 25, 2009


Apelul disperat este indreptat catre copiii profesorilor care au depasit de mult varsta pensionarii. Cu ochii in lacrimi si creierii ferfenita va implor, uite ma asez si in genunchi pentru efect. Tineti-va parintii acasa. Nu-i trimiti repejor la cursuri desi sunteti  satui de povestile lor de la seminarii si congrese.

Daca voi, carne din carnea lor si sange din sangele lor, nu-i suportati. Imaginati-va ce greu ne vine noua sa-i ascultam perorand aberatii subtilizate prin cuvinte mestesugite. Incercarea lor de a epata are zero sanse de reusita.

Nu fug de la job, nu bat jumatate de oras si ajung cu sufletul la gura ca sa ascult un curs introductiv de 2 ore in care iti prezinti CV-ul. Si mai mult il scrii pe tabla. De ce m-ar interesa CV-ul tau ? Din moment ce imi esti profesor te recomanda automat statutul si metoda de predare, au ba ?

Un raport recent arata ca scoala romaneasca, atat de laudata a cazut de la mareeee inaltime si acum se taraste prin praf cu elevi care habar n-au sa rezolve probleme la mate sau mai rau sa citeasca un text cursiv si corect.

O fi de vina si lipsa de chef a copiilor, indolenta parintilor care vor sa- faca manelisti si fotbalisti. Dar principalii vinovati aici sunt cei care permit profesoriilor cu varste matusalemice sa predea dupa metode invechite si carti editate in comunism ce nu-si mai gasesc aplicabilitatea in prezent.

Cu alte cuvinte : cine n-are batrani sa-si cumpere, cine are parinti profesori trecuti de mult de varsta de pensionare sa-i tina acasa. V-au chinuit pe voi, you don’t have to share obiceiuri de tortura! 🙂 I won’t spend my money on that !

4 Responses to “Cine are batrani sa-i tina acasa !”

  1. ggtzz Says:

    no Chair for old man? eu nu cre ca
    (c.)v(.)anitatea asteapta numaru anilor. Nu fi ageista!

    • pietricel Says:

      nu sunt ageista 🙂 doar satula de unii dintre profesorii care in loc sa-si plictiseasca nepotii cu povestile lor, mi le vand mie intr-un curs de 2 ore, tinut pe banii mei. Si pe muzica mea.


  2. […] o discutie academica despre sinucidere, am decis sa imi fac aparitia. Big mistake ! Profesorul decrepit a reusit sa transforme un dialog care se anunta prolific intr-un monolog de 2 ore jumatate in care […]


  3. […] de acasa nu sunt la fel cu cele de la Inalta Scoala. Decrepizenia sa, de care am mai povestit aici a ascultat cate 4 oameni pe ora. Am citit, am socializat cu colegi pe care nu-i cunoscusem pana acum […]


Lasă un răspuns

