Textele bune sunt scrise la nervi

Octombrie 19, 2009


Si, paradoxal, nervii nu te apuca exclusiv la birou. Ideile isi fac loc in capsorul meu oriunde as fi, stimulate de starea de nervozitate crescanda.

Aglomeratia din trafic, nesimtirea controlorilor care te amendeaza chiar daca ai perforat biletul, cozile nesfarsite de la ghiseu, totul imi stimuleaza imaginatia si ma revolta.

Degeaba imi fac note mentale, textele nu mai au vana scrise la doua ore dupa ce a rasarit ideea. Degeaba inmoi varful creionului cu limba si scrijelesc ceva indescifrabil pe carnetelul pe care il cara orice jurnalist la el. Ajung sa nu mai descifrez nici cu formule alchimice ce am incercat eu sa scriu acolo.

Iata de ce visez la un laptop. Si fix pe cel pe care il arunca in joc prietenul Razvan Serbu de la BanipePost.

Ce vraja sa fac ca dupa inmultiri si impartiri sa pice exact restul la mine ? 😛

One Response to “Textele bune sunt scrise la nervi”


Lasă un răspuns

