5 lei si lectii de chitara

Octombrie 1, 2009


Cat valoreaza 5 lei atunci cand nu ii ai ? Foarte mult. Nu m-am mai confruntat de ceva timp cu situatii din astea, de genul vrei sa mergi cu metroul dar iti lipsesc 2 bani pentru cartela. Shit!
Iata de ce ieri, trebuind sa platesc urgent o taxa am strabatut orasul de la un capat la altul ca sa fac rost de cei 5 lei lipsa.

Atunci cand nu ii ai incep valoarea li se dubleaza, tripleaza, multiplica pana la n+1. Conform lemei mai sus enuntate cei 5 lei m-au costat 45 de lei in plus materializati in bani de taxi dus-intors, pentru ca banii se lasau asteptati pe card. Anyway, that sucked.

In alta ordine de idei, in need of something new am inceput cursuri de chitara. Solo, adica invat by myself cu putin ajutor de aici. Rezultatul : niste zdranganeli melodioase si trei burice de degete dureroase:))

3 Responses to “5 lei si lectii de chitara”

  1. Monica Says:

    Aoleu, buricele, da, vor mai durea. Ma tot uit la marii chitaristi, la mana dreapta au chiar unghiile lungi .
    (Dumneata esti ca mine cu vreo 25 de ani in urma cand am invatat sa cant la chitara dupa revista Cutezatorii. Nu mi-a fost greu, cant la pian. Dar te intreb: si dupa, ce o sa faci? Segovia sau „trei baieti si o fata”, la munte, langa un foc puturos de tabara?)

    • pietricel Says:

      nici, nici. Seara de mai, daca tot am invatat acordurile 🙂 Mai am mult pana departe ? Pana cand o sa imi pot plimba degetele pe grif fara sa mi le mai potrivesc la fiecare acord ? 🙂

  2. Monica Says:

    aoleu, revin dupa doua saptamani: trebuie sa exersezi mult, asta e reteta.
    Iar cu potrivitul nu stiu, ca eu n-am depasit faza. dar s-ar putea sa fie ceva care tine de capacitatile mele neurologicen(coordonare or stuff). de exemplu, nu am fost niciodata in stare sa cant (din gura) si sa ma acompaniez la pian.


Lasă un răspuns

