low-cost addicted

August 29, 2009


homelyday

Sunt fan low-cost. Cele mai reusite vacante pe care le-am avut au inceput cu decolarea de pe Baneasa. E perfect sa zbori cu low-cost-ul daca ai buget redus, sau daca ti s-a pus pata sa pleci din tara asta cat de des poti. Si motive exista fara numar – fara numaaar cum aud eu aici la mine in cartier.

Daca te mananca talpile iaca sansa.

M-am interesat si Sky-ul nu mai are probleme si decoleaza de pe Baneasa fara sa-l alerge creditorii, singurul inconvenient e ca nu aterizeaza la Viena ci la Bratislava. Frumoasa capitala, dar scumpa ca o sampanie in Herastrau. Daca vreti experiente locale evitati hotelurile si aruncati un ochi aici.

Ce-i drept mai ai timp pana duminica la 14. Daca nu-mi vei fi citit blogul pana atunci, your fault :)) In finalul aceastei campanii lamentabile de fidelizare astept sa imi spuneti cu biletul electronic in dinti unde aveti de gand sa zburati.

2 Responses to “low-cost addicted”

  1. cip Says:

    bucale se pune? si Lufthansa cand e la reduceri , se pune si ea? 🙂 concluzie sunt cu biletul in „mail” si vin pe 25 sept.


Lasă un răspuns

