I had closure

August 25, 2009


20 de minute singura in apartamentul dezbracat pana la albul peretilor. am deschis larg usa balconului ca sa acopar cu claxoanele de afara tacerea ce se instalase pe nesimtite intre noi.

Linia tocului s-a unduit familiar sub palma mea, peretii si-au dilatat porii ca sa-mi transmita pentru ultima data caldura lor. If felt like home. Prima casa fara parinti, locul in care m-am lovit cu capul de pragul de sus doar ca sa vad ca jos nu e nici un alt prag care sa-i corespunda.

E ca atunci cand ai cea mai urata pisica din cartier, dar tu o vezi minunata pentru ca e a ta. Si cand o pierzi, nu-ti ramane decat sa-i plangi lipsa cu 63 de lacrimi de cate 63 de ori.

Apartamentul pe care l-am parasit a fost locul in care am simtit gustul independentei, acolo mi-am petrecut primii ani din viata mea vazuta cu ochi maturi. Pentru prima oara, simt ca plec de acasa, desi am schimbat alte 2 locuri pana acum.

Lasă un răspuns

