Paris-Bucuresti-Nairobi

August 20, 2009


broboanele de transpiratie se aduna in barbie si muschii imi pulseaza ritmic. tocmai ce-am aflat ca am muncit mai mult de 63 de ore ca sa imi cumpar Ipod-ul mult dorit. Sper ca nu ma banuiti ca am tras linii cu creta pe perete ca sa tin evidenta, nu in nici un caz, au facut altii asta pentru mine.
63 de ore, 63 ? adica peste o saptamana de munca. Geeez, imi doresc din nou sa fiu copil de bani gata. Dar cum nu sunt, ma si tem sa calculez cat trebuie sa trag in campul muncii daca mi se nazare sa imi cumpar vreun alt gadget, daca pentru un kil de orez trebuie sa bag vreo 44 de minute.
Si in conditiile astea Bucurestiul trece drept cel mai ieftin oras din Europa ? Sunt sceptica. Adica cum, cand hainele sunt mai ieftine si mai bune in Spania de exemplu si chiriile se apropie de cele de acolo.
Intotdeauna, in cel mai egoist mod, comparatia cu cei aflati in situatii mai grele te face sa te simti parca putin mai bine.
Cum nu pot sa plec din Romania, cel putin pentru moment, ma consolez cu faptul ca trebuie sa muncesc aproape trei sferturi de ora ca sa am cu ce sa imi iau un BigMac, in timp ce in Nairobi de exemplu, burgerul suculent se obtine dupa 2 ore si jumatate de munca.
La cati obezi, victime ale fast-food-ului,au aparut, trag totusi concluzia ca traiesc intr-o tara bogata.
voi pentru ce munciti si cat ?

Lasă un răspuns

