cutiile de carton aduc fericirea

August 11, 2009


vacanta de anul asta se imparte in 2 etape mult diferite ca mod de petrecere a timpului.

Prima saptamana cu leneveala de la malul marii a trecut in no time. 8 zile de incarcare a bateriilor for the next stage care se defineste prin mutarea dintr-un loc intr-altul.

Incep sa regret ca nu stau intr-un cort.  asa as fi evitat drumurile interminabile dupa cutii, cutiute, saci, sacusori cu toate diminutivele si augmentativele lor.

Moving out sau demenajer, oricum i-ai spune si in orice limba  procesul  iti pune nervii pe bigudiuri. E aproape ca un ritual in care trebuie sa fii extrem de atent sa nu uiti nici o secunda ce ai de facut, altfel o iei de la capat.

Secretul este sa fi fost strangator la viata ta. Stiti toate cutiile de carton care ti se par inutile odata ce a fost scoasa din ele plasma/imprimanta/masa de la ikea ? Tineti-va bine de ele daca planuiti vreodata sa va mutati, altfel ajungeti ca mine.

Pentru ca nu am avut in ce sa imi inghesui haine, farfurii, carti, sosete, si alte chestii fara de care viata poate decurge normal in noul apartament am recurs la un gest disperat. M-am instalat pe balcon si timp de mai multe ore am supravegheat vigilent coltul strazii unde se strang de obicei cartoanele. Nu am scapat nici o miscare in zona, asa ca imediat ce cutiile au fost aruncate langa stalp m-am napustit asupra lor promitandu-le un viitor mai bun.

se pare ca totusi multi dintre semenii nostrii au cunostinta de utilitatea cutiilor, din moment ce nu am gasit foarte multe abandonate, lucru ce m-a obligat sa recurg la planul 2.

Ochi de catel, voce afectata (uuu, look at me, I’m helpless type). Iesitul la cersit de cutii incepe. Primul loc a fost posta, de unde am iesit cu mana goala, desi eram pregatita sa platesc chiar pentru cartoanele care mi-ar fi adus temporar fericirea. Urmatoarea incercare – supermarketul, unde altundeva ar putea sta cartoanele colorate cand se odihnesc ? Corect, numai ca trebuie sa ajungi acolo inainte sa fie trimise la reciclat, asa cum am patit eu.

Deja imi imaginam cum imi voi cara cartile intr-un sac pe care il voi tara cu greu pe scari, in timp ce imi voi sterge transpiratia de pe frunte cu un ghemotoc de sosete stranse in mana stanga. Nu era deloc o imagine placuta, in special prin prisma posibilitatii transpunerii ei in realitate cat de curand. Salvarea a venit de la pet-shop-ul de vis-a-vis. Daca ati vazut ieri pe cineva traversand printre masinile care traversau vijelios cantemirul cu cate trei cutii uriase in mana, ei bine inseamna ca deja ne-am cunoscut : P.

a meritat totusi, acum all my precious stuff stau stivuite in 15 cutii mai mari sau mai mici asezate in hol sau catarate sus pe frigider. as fi adaugat o fotografie concludenta, dar aparatul foto sta pierdut pe undeva printr-o cutie sigilata.

to be continuated.

Lasă un răspuns

