Gura spurcata iti da de baut

Iunie 23, 2009


Dar bineinteles asta se poate intampla numai intr-o cu totul alta tara pentru ca in Romania vocabularul ne ajuta pe toti sa concuram cu succes la campionatul de injuraturi.

„Sa-mi bag….si fir-ar, da mai da-te ma-n…” a devenit deja zgomot de fundal. Porcaielile sunt la ordinea zilei, si au devenit o modalitate de destrasare mai eficienta decat mersul la psihoterapeut.

Asa ca strict pentru mentenanta sanatatii mele mentale imi bag si imi scot oridecateori ma enervez. Injur mai mult in gand, dar nu ma feresc sa fiu vocala. Si imi bag atunci cand ghiolbanul din tramvai care isi face simtita prezenta prin mirosul de ustoroi subliniat si intarit de transpiratia care ii aluneca lucioasa pe piele se agata de mine si ma calca cu labele lui mizere pe picioare. Sau cand se ia curentul si se sterge fara urma tot ce am scris pe calculator.

In tara in care injuraturile merg de la 3 cuvinte la fraze elaborate care implica ceva tarat pe o coliva din bob in bob de arpacas, vulgaritatile ne detensioneaza. In Spania, cu conditia sa te afli in barul care trebuie, te baga sub masa. De la alcool. Si iata diferenta.

intrebarea zilei  : care e injuratura care va racoreste  ?

3 Responses to “Gura spurcata iti da de baut”


  1. SA-MI TRAG PANTALONII SCURTI !!!


  2. Fu*u-te-n gura sa te f*t.

    aliteratie si asonanta 😀 asta ma calmeaza


Lasă un răspuns

