vreau sa ma mut la cort

Iunie 22, 2009


si de cate ori aud tot felul de discutii despre cutremur ma gandesc cum sa fac sa nu ma prinda. Pe mine, toata sub daramaturi.

Buna, sunt pietricel si am o fobie patologica. Recunosc sus si tare ca mi-e frica de cutremur. Ei bine , am spus-o. Ma tem ca o sa vina pe furis si exact cand imi va fi lumea mai draga o sa ma dea cu capul de toti peretii si nu o sa am scapare. Asa ca incerc sa fac orice ca sa-mi salvez pretioasa-mi viata cu orice pret.

Precauta din fire m-am apucat sa imi caut apartament intr-un bloc de 4 etaje, unde peretii nu se desprind la prima trepidatie si tavanul nu risca sa mi se prabuseasca in cap imprastiind nori de praf in jur.

Inauntru apartamentul trebuie sa fie modelat minimalist si asta pentru ca e la moda dulapul de 2 metri sa nu-si arunce scadurile la mine in cap iar tocul usii, care ar trebui sa imi fie scut, sa nu ma striveasca fix ca pe un gandac. Squashhh!!!

On a second thought mai bine ma mut la cort. Panza lui e destul de puternica sa tina piept vijeliilor, dar nici nu ma tranteste la pamant daca imi cade in cap. si in plus acolo nu e nici mobila doar un tantar aiurit pe nume Vincentiu.

One Response to “vreau sa ma mut la cort”

  1. Rosii Says:

    mie mi-e frica de avion… sa zbor cu avionul. rau de tot. macar cutremurele se intampla o data la cativa ani, pe cand pe mine ma tot forteaza unii si altii sa calatoresc cu avionul 🙂


Lasă un răspuns

