latifundiara din romexpo

Iunie 17, 2009


sunt eu. pentru ca de cand fac numai munca de birou si nu mai zburd libera pe campiile patriei zburand la conferinte din minister in minister,  am primit un scaun in fund.

Toata ziua fie ca sunt in fata laptopului, dupa microfon, la editare, la montaj creatura asta insinuata intre spate si gambe incepe sa cada intr-o lancezeala deloc indicata si cu efecte pe care le presimt deja alarmante.

Caracter mimetic se intinde pana la refuz in mica depresiune creata in stofa scaunului cu care incepe sa traiasca in simbioza. What to do ? Nimic nu pare sa aiba efect, de cand nu se mai misca ritmic purtat de colo colo prin hatisul orasului, fundu-mi se aplatizeaza.

Un fel de plafonare a sezutului. Trebuie sa ies din cercul asta stramt , soon !

2 Responses to “latifundiara din romexpo”

  1. Satmareanca Says:

    La fel aş fi putut scrie şi eu. Nu ştiu dacă mi-ar fi ieşit la fel de bine 😀


Lasă un răspuns

