the wheather man

Iunie 12, 2009


cand soarele dogorea pe cer de mi se strepezeau dintii si caldura imi topea carnea epiderma cu derma pana la os, colegul meu ma anunta ca vine ploaia. Pe cer nici valatuc de nor, nici adiere de vant. Ma uit stupefiata la el si zic WTF?!?!? continuand sa imi fac planuri si sa visez cum va voi tolani la soare.

Ame cu toiagul lui fermecat adaptat contemporan intr-un Iphone mai butoneaza putin si imi arata aplicatia lui Accuwheater il avertizeaza ca vine furtuna in mai putin de 3 ore.  Tehnologia asta ma depaseste, si imi dau seama ca depaseste si site-ul ANM pe care nu se intrevede nici lumina de fulger, nici picatura de ploaie.

Neincrezatoare plec spre casa, imi pun costumul de baie zicandu-mi in gand ca totusi ANM nu e depasit, pana cand ecranul ingalbenit de la realitatea, anunta cu imagini hepatice un breaking news : furtuna in bucuresti.

Ca sa vezi, the wheater man avea dreptate. Ce cod galben, portocaliu, oranj, melanj de culori care de care mai alarmante…numai toiagul iti spune ce se intampla in atmosfera.

Lasă un răspuns

