in cautarea apartamentului perfect..

Iunie 3, 2009


o misiune la fel de complicata ca si „in cautarea timpului pierdut ” 😦

o data pe an ma confrunt cu aceeasi problema – madlena este in cazul asta apropierea datei in care expira contractul de inchiriere.

blue katz

Odata facut declicul totul se prabuseste ca piesele de domino. Atac in lant. Oferta este variata ar spune un profan indus in eroare de miile de anunturi de pe site-uri de profil. Crudul adevar apare in fata disperarii ca sa o accentueze. Din miile de oferte sunt valabile cateva zeci, din care la randul lor doar un sfert corespund descrierii. Caci uneori apartamentul din dristor e pe la policolor, ceea ce in opinia proprietarului e tot aia ca doar e in linie dreapta. (aici imi smulg parul din cap, si as ilustra asta dar inca nu stiu sa ma exprim emoticoneste din motive tehnice).

Experientele de anul trecut, cand am cautat mai mult de o luna apartament, m-au facut literally cu nervii. Am fost la un pas de a fi sechestrata de 2 colorati intr-un apartament din berceni – the better side, am esuat in negocieri cu un proprietar care s-a machit in asteptarea mea. and so on.

compromisul facut a fost ca am mai ramas un an in vechiul apartament. acum insa incepe din nou calatoria.sper sa nu o inchei ciclic 🙂

Lasă un răspuns

