Domnu Livni, da ce feminin imi pareti

Iunie 1, 2009


Dar de ce aveti ochii asa mari si rimelati ? Haaahaaahaaaa si de ce aveti parul atat de lung , ce-i drept aveam si eu o suvita mai mare frumusetea, dar m-au fortat sa renunt la ea pentru imagine:)

Da domnu Livni ce bine va sta in fusta, are fii-mea ce sa invete de la dumneavoastra. Si ce osatura feminina aveti…mmm, stiti io am fost comandant pe vapor, nu ca nu m-as deda la asa ceva dar sunt cu nutzi dupa mine. hai ca o trimit sa se mai inchine pe la niste icoane doar, doar creste in sondaje si imi imbunatateste imaginea.

Hai domnu Livni, fara suparare dar chiar nu imi imaginam ca o sa discut cu o femeie. Mai bine ma gandesc ca te-ai travestit ca sa nu imi dezvolt un complex de inferioritate.ce zici ? hai saluta ca un barbat, hahaahaaa.

2 Responses to “Domnu Livni, da ce feminin imi pareti”

  1. Anca Bundaru Says:

    :)) E buuun, merge de-o piesa de teatru.

  2. pietricel Says:

    :)) how could I handle the fame then ?:))


Lasă un răspuns

