IepurOaia de la Violeta’s Vintage Kitchen

Mai 30, 2009


Mi-am lasat microfonul de-o parte si m-am pus pe framantat. Mangai-o, bate-o, tranteste-o de masa sa iasa tot aerul din ea si nu ti se mai impleticeasca degetele in cocoloase. dupa 10 minute de descantat aluatul a ajuns in forma dorita si s-a furisat la sauna in vasul uns cu ulei de masline.

Crescut cat altii in 3 ore aluatul se confrunta acum cu alta problema. ce forma sa ia, ca sa fie el cel mai mare, cel mai rumen si mai aratos dintre fartatii lui si bineinteles sa imi aduca mie premiul ravnit – un tort facut de Violeta numai si numai pentru apetitul meu .

Grea decizie…ce inimioare, ce „S”-uri, „T”-uri sau alte intiale ? nimic nu il face pe galbenul aluat sa se simta in pielea lui asa ca se invarste, se incolaceste, se contorsioneaza pana isi da seama ca vrea sa se transforme-n animal. Si cum la violeta-n bucatarie mai asteapta in vitrina un iepure -ce-i drept sub forma de tocana, aluatul tusti se aseaza-n tava rotunda.

Ce-i drept aducea si cu o oaie, asa gata rumenit si am convenit in cor ca e o IepurOaie. Stiu, e greu de crezut, dar garantez ca e adevarat. Violeta face minuni si astfel a reusit sa ma invete sa fac paine :

Nu a luat nici un premiu, recunosc, dar in schimb m-a ajutat sa ma surprind si sa imi surprind si prietenii – care in veci nu ar fi crezut ca pot face paine (sau orice alta mancare) cu manutele mele indemanatice.

But I did 😀

Si cu ocazia asta am intalnit si great funny people.

La atelierele viitoare de paine Violeta(www.violetas.ro) ne promite surprize multe, asa ca nu va sfiiti. Cu ea drept coach si cel mai neindemanatic poate concura cu Jamie Oliver.At least 🙂

Lasă un răspuns

